Klachtenregeling

Klachtenregeling

Helaas kan het ook voorkomen dat je een klacht hebt. Sorry alvast!

Misschien ben je niet tevreden over een product of is de garantieprocedure niet correct uitgevoerd. Mocht dit zijn voorgevallen dan willen wij daar graag iets aan doen.

Wij willen dit natuurlijk zo snel mogelijk met je oplossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing. Het makkelijkst is het om een mailtje te sturen naar [email protected]. Wil je liever iemand persoonlijk spreken, dan kun je natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via +31 (0)637294551. Wij zullen ten alle tijden proberen om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, krijg je van ons een inhoudelijke reactie.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."